Miro Production & Event AB

Börja på en riktig Rockskola på Miro Studios!

Pressmeddelande   •   Feb 18, 2010 12:56 CET

ROCKSKOLAN PÅ MIRO STUDIOS
Drömmer du om att spela i eget band eller har du redan ett band som vill komma vidare i utvecklingen? Vi har instrumenten, replokalen och tillgång till inspelnings studio. Kursen riktar sig till både nybörjare och till de elever som redan kan spela ett instrument eller till er som redan har ett band. Vi jobbar både med covers och original låtar. För de band som vill finns det även möjlighet att spela in en demo antingen i studion eller en videodemo. Utbildningen är uppdelad i tre olika steg. Sista gången i alla tre kurserna sker en konsert inför publik.
Våra lärare består av erfarna musikpedagoger som har stor vana både inom musikpedagogik samt stageperformence.

Vår terminen 2010
Kursen omfattar 12 ggr x 60 minuter i 1 termin. Som avslutning på terminen gör vi en konsert med alla grupperna inför publik.
Kursen vänder sig till elever fr.10 år och uppåt
Pris per termin: 2.450:-
Kursstarter: Januari - februari 2010
Audition: Inför varje termin

För anmälan och information: www.miro.se eller 08-32 30 60 eller skicka ett mail till info@miro.se

Miro Studios är en artist och showskola med ett unikt utbildningskoncept för barn och ungdomar mellan 4-18 år som vill utveckla och stärka självförtroendet genom sång, dans, musik och stageperformance. Vi har även en egen ljud och bildstudio.