Rodeco AB

Rodeco har fått en stororder i Italien.

Pressmeddelande   •   Okt 29, 2012 14:14 CET

Centret kommer att innehålla en stor mängd kända butikskedjor inom många olika branscher. Många spännande och fantasifulla lek- och fritidsaktiviteter kommer att finnas i och utanför anläggningen. Föräldrarna kan på så sätt ägna sig åt shopping i lugn och ro. Rodecos lekområde är en del av det familjevänliga koncept.  Området som Rodeco levererar är cirka 350 kvm och installeras under nästa år.

Rodeco i Åtvidaberg utvecklar, tillverkar, marknadsför och säljer lekmiljöer till shoppingcenter, butikskedjor och varuhus över hela världen. Företaget producerar även äventyrsbad för barn där kunderna är kommunala bad, vattenparker, skidanläggningar och campingar. Tiillverkning sker i egna moderna lokaler i Åtvidaberg. Rodecos lekmiljöer är utfomade för spännande, fantasifulla aktiviteter och gjorda med med miljöanpassade material av hög kvalitet. En lekplats från Rodeco är trygg och säker för både barn och vuxna.