Ecru Consulting AB

Rösta på Ecru Consulting som National Public Champion i European Business Awards!

Pressmeddelande   •   Jan 16, 2017 10:38 CET

För att berätta om företagets vision, kärnvärden och framgång har Ecru lagt upp en film på http://www.businessawardseurope.com/vote/detail-new/employer-of-the-year-award/20880 och förhoppningen är att allmänheten röstar på den när omröstningen sätter igång den 9 januari.

”Rösta på oss! Vi vill ta tillfället i akt att visa så många som möjligt hur stolta vi är över vårt företag innan omröstningen stänger den 1 mars”, säger Eva Lindholm, vd för Ecru. ”Era röster och ert stöd betyder mycket för oss och vi vill tacka er alla på förhand!”

Ecru Consulting fokuserar på och levererar expertis inom områdena utveckling, arkitektur, ledning och affärsintegration. Ecru startades 2006 och har hela tiden haft som strategi att vara den bästa arbetsplatsen för de anställda och att leverera värdeskapande och högkvalitativa tjänster för kunderna.

Den allmänna omröstningen omfattar över 350 National Champions från 34 olika europeiska länder och spänner över en sjuveckors-period. Det företag i varje land som har fått flest röster kommer att utnämnas till National Public Champion den 6 mars.

När de 34 nationella vinnarna har utsetts påbörjas nästa röstningsomgång som pågår mellan 6 mars och 27 april. Vinnaren i den andra omgången utnämns till European Public Champion på European Business Awards stora galafinal i juni.

”Förra året genererade den allmänna omröstningen över 227 000 röster från hela världen”, säger Adrian Tripp, som är vd för European Business Awards. ”Röstningen är en väldigt viktig del av tävlingen och den ger dessa fantastiska företag ytterligare en chans att visa sina framgångar. Gå in på vår hemsida och lägg din röst!”

European Business Awards sponsras av RSM, ett av världens största affärsnätverk, och engagerar i år 33 000 företag i 34 europeiska länder. Det är en prestigefylld och oberoende tävling som supportas av företagsledare, akademiker, media och politiker över hela Europa och syftet är att uppmärksamma entreprenörskap och företagande i Europa.

För mer information kontakta:

Ecru Consulting: Eva Lindholm, VD

Tel: +46 (0)702 987818

E-post: eva.lindholm@ecru.se www.ecru.se/press/Vote-Ecru-EBA-SE.pdf

……

European Business Awards: Vanessa Wood, PR Manager

E-post: vanessa.wood@businessawardseurope.com www.businessawardseurope.com

Ecru är IT-konsultbolag med fokus på systemutveckling, arkitektur, integration och strategisk rådgivning

Våra konsulter är erfarna och självständiga med många år i branschen. Erfarenheten har lärt oss att IT aldrig kan betraktas som en isolerad företeelse — det finns alltid en koppling mellan affär, verksamhet och tekniskt stöd i form av IT. Denna insikt hoppas vi ska göra våra tjänster mer värdeskapande och att våra kunder får bättre lösningar.