Universal Music Sweden

Rolling Stones: Hyde Park Live

Pressmeddelande   •   Jul 22, 2013 15:10 CEST

Firandet av världens piggaste 50-åring fortsätter i oförminskad skala. Hack i häl på de rosade spelningarna under Glastonbury-festivalen och i Hyde Park i London bjuder Rolling Stones på en sommarpresent till alla beundrare världen över!

Under en månad från och med den 22 juli finns höjdpunkter från konserterna i London den 6 och 13 juli finnas tillgängliga för nedladdning exklusivt på iTunes, iTunes.com/TheRollingStones. Dessa unika inspelningar ingår i Universals samarbete med iTunes, som tidigare i somras gav ut bandets samlade produktion i en remastrad version.

TRACKLISTING

1. Start Me Up