RoomSketcher Sverige

FasAd och RoomSketcher har ingått samarbete

Pressmeddelande   •   Jun 07, 2013 13:00 CEST

FasAd och RoomSketcher har ingått ett samarbete. FasAd är Sveriges första kompletta webbaserade mäklarsystem. Partnerskapet innebär en nära integration mellan mäklarsystemet och ordersystemet till RoomSketcher som erbjuder 3D Walk, 2D och 3D Planritningar och Provmöblera för bostadsförsäljning. Nu kan fastighetsmäklaren boka planritningar och interaktiva planritningar direkt i FasAd. I bostadsannonsen till fastighetsmäklaren finns då en länk till 3D Walk och Provmöblera som låter potentiella köpare utforska bostäder på nätet när som helst och var som helst.

Ola Lundell, Chef för Sälj & Marknad  hos Prek AB.  ”För oss är det viktigt att våra kunder har tillgång till de bästa verktygen som finns på marknaden direkt i FasAd, och partners såsom Roomsketcher stärker därför vårt erbjudande till våra kunder. Vi är säkra på att RoomSketcher's tjänster kommer att få ett varmt mottagande.”

Trine Bretteville , Chef for Sälj & Marknad hos RoomSketcher, "Vi ser fram emot att erbjuda FasAds användare vad vi tror är den bästa planritningslösingen på marknaden. FasAd är en perfekt partner, eftersom de är nyskapande och satsar på ett webbaserat system."

RoomSketcher är den största leverantören av interaktiva planritningar i Norge och har nu beslutat att lansera sina tjänster i Sverige.

Vill du veta mer?

Ring eller mejla RoomSketcher säljavdelning om du vill veta mer, tel: +47 40 00 04 84, sales@roomsketcher.com.

Fakta om FasAd:

FasAd är utvecklat av Prek AB.  Prek startades av Peter Lundell och Anita Axelson. Prek har skapat löneberäkningsprogram, leads- hanteringssystem, två fastighets- mäklarsystem, publiceringsverktyg, rapporteringsverktyg och mycket, mycket mer. Totalt har Prek ca 6000 kunder i och kring mäklarbranschen i Sverige idag. För mer om FasAd, besök hemsida www.fasad.eu.

Om RoomSketcher

RoomSketcher levererar en användarvänlig planritningsplattform för bostadsmarknadsföring. Huvudprodukterna är 2D och 3D planritningar, samt de interaktiva lösningarna Provmöblera och 3D Walk. RoomSketchers lösningar är enkla och roliga att använda, och ger skräddarsydda lösningar för enskilda användare. RoomSketcher har tusentals användare över hela världen, och används av både privatpersoner och företag. RoomSketcher grundades 2007 och har sitt huvudkontor i Oslo. Bolaget har totalt 14 anställda och leds av VD Trond Bergquist. För mer information, besök www.roomsketcher.se.