RoomSketcher Sverige

RoomSketcher uppdaterar RoomSketcher app för iOS

Pressmeddelande   •   Jul 08, 2013 12:19 CEST

Oslo, 08.07.13 - RoomSketcher lanserar RoomSketcher 2.02 för iOS, en app som låter dig se planritningar för bostäder i en interaktiv 3D-Walk. I 3D-Walk kan användare navigera genom 3D planritningar och visualisera fastigheter som är gjorda med RoomSketchers online- Provmöblera. Appen ger användaren möjlighet att få tillgång till alla sina RoomSketcher projekt, när som helst, var som helst.

Användare av RoomSketchers app kommer nu att uppleva en mer stabil app, en app som fungerar i både stående och liggande läge och ett uppdaterat användargränssnitt.

Höjdpunkter:

- Porträttläge

- Uppdaterat användargränssnitt

- Förbättring av buggar

Appen är gratis att ladda ner och fungerar på iPhone 4 och senare, samt iPad 2 och nyare.

Om RoomSketcher

RoomSketcher levererar en användarvänlig planritningsplattform för bostadsmarknadsföring. Huvudprodukterna är 2D och 3D planritningar, samt de interaktiva lösningarna Provmöblera och 3D Walk. RoomSketchers lösningar är enkla och roliga att använda, och ger skräddarsydda lösningar för enskilda användare. RoomSketcher har tusentals användare över hela världen, och används av både privatpersoner och företag. RoomSketcher grundades 2007 och har sitt huvudkontor i Oslo. Bolaget har totalt 14 anställda och leds av VD Trond Bergquist. För mer information, besök www.roomsketcher.se.