CRS Records

Roosliens Bygg & Plåt väljer lokalt

Pressmeddelande   •   Jun 04, 2013 13:22 CEST

Fredrik på Roosliens Bygg & Plåt har tidigare hållit företagets hemsida uppdaterad genom att redigera html-filer. Precis som så många andra har han ju ett jobb att sköta, och uppdateringarna sköts “när det finns tid över”, vilket vi ju alla vet är synonymt med “alldeles för sällan”. Till slut fick han nog, och hörde av sig till oss.

Idag kan vi lansera den uppdaterade webbplatsen, byggd i WordPress så att Fredrik enkelt kan sköta uppdateringarna direkt via webbläsaren. Designen har fått sig ett rejält lyft, och fungerar bra i olika webbläsare och mobila enheter.

Vi trivs bra med kunder oavsett om de är nära eller långt borta, och trots att våra kontor inte ligger mer än 5 minuters promenad från varandra sköts större delen av kommunikationen via e-post och telefon. Men visst är det trevligt att kunna ta en kopp kaffe tillsammans, lite spontant.

CRS Webbproduktion är ett litet företag med stora möjligheter.

Vi erbjuder alla typer av webbrelaterade tjänster. Har du en hemsida som behöver uppdateras, eller vill du ha en helt ny hemsida? Kanske behöver du hjälp med SEO (sökmotoroptimering), eller annonsering på internet? Oavsett vilket har vi vad du behöver.

CRS Webbproduktion är ett litet företag, som genom ett stort nätverk av programmerare, designers, marknadsförare osv, erbjuder spetskompetens på många områden.

CRS Webbproduktion är lokaliserat i Hedemora, men tack vare internet finns vi ju alldeles i närheten, var du än finns.