Royal T-stick

Royal T-stick ställer ut på "Passion för Mat"

Pressmeddelande   •   Feb 23, 2011 23:53 CET

Fredag den 25 februari klockan 11.00 går startskottet för årets "Passion för Mat"-mässa som hålls i Eriksbergshallen, Hotell 11.

Royal T-stick är mycket stolta över att få vara med på denna prestigefyllda och kvalitetsinriktade mässa för både privat- som företagskunder. "Passion för Mat" är mässan för alla matentusiaster där man hittar ett utsökt urval av handplockade producenter och råvaror från kvalitetsinriktade leverantörer inom mat och dryck. Här väntar tips och idéer om matlagning och alla kulinariska lockelser kring det dukade bordet. I mässans Köksskola medverkar flera kända kockar som ger tips om råvaror och matlagning. Självfallet kan man även köpa utställarnas produkter direkt på mässan.

Kom och besök Royal T-stick i vår monter, smaka på våra teer, var med och tävla om fina priser, prata med vår kunniga personal och ta del av förmånliga erbjudanden!

Öppettider:

Fredag 25/2 - 11.00 - 19.00

Lördag 26/2 - 09.30 - 18.00

Söndag 26/2 - 10.00 - 17.00

För mer info, besök www.passionformat.se eller sök på "passion for mat" på Facebook

Te på ett helt nytt sätt!

Med Royal T-stick dricker du en god kopp te på ett nytt och mycket enklare sätt. Du får en unik produkt som är helt rätt i tiden. Royal T-stick är här för att stanna!