Printa Information i Helsingborg AB

Ruotsalainen pr-toimisto satsaa Suomeen

Pressmeddelande   •   Maj 27, 2004 13:27 CEST

Ruotsalainen pr-toimisto Printa panostaa entistä enemmän asiakasyritystensä menestymisen tukemiseen Pohjoismaisilla markkinoilla. Viimeisimpänä vahvistuksena Printan ammattitaitoiseen tiimiin on liittynyt suomea taitava projektijohtaja.

Etelä-Ruotsista käsin toimiva pr-toimisto Printa on viime vuosina panostanut entistä enemmän laajeneviin pohjoismaisiin markkinoihin ja rakentanut toimintansa tueksi pohjoismaisen yhteistyökumppaniverkoston. Jatkossa Printan pohjoismaisen toiminnan tukena on myös juuri palkattu suomea taitava projektijohtaja: Christian Rislakki.

– Tavoitteenamme on auttaa sekä suomalaisia yrityksiä muiden Pohjoismaiden markkinoilla että vastaavasti ruotsalaisia, tanskalaisia ja norjalaisia yrityksiä Suomen markkinoilla.

Printan pohjoismaisiin yhteistyökumppaneihin kuuluvat viestintätoimistot Harkonsalo & Vesa PR Helsingissä, RelationsPeople Kööpenhaminassa sekä Edit Communication Oslossa. Eri maiden toimistot osallistuvat muun muassa tekstien kääntämiseen ja lokalisointiin sekä kunkin maan kohdemedioiden valitsemiseen.

Hiljattain Energizer – maailman suurin paristojen valmistaja – käytti Printan yhteistyökumppaniverkoston apua pohjoismaisen uutuustuotelanseerauksen yhteydessä.

– Energizerille on ehdottoman tärkeää, että heillä on yksi lehdistömateriaalin toimittaja, joka pystyy ottamaan vastuun yhteyksien ja koko lehdistöpaketin käsittelystä niin Suomessa, Ruotsissa, Norjassa kuin Tanskassakin, sanoo Christian Rislakki.

Kuvateksti
Ruotsalainen pr-toimisto Printa vahvistaa toimintaansa laajenevilla pohjoismaisilla markkinoilla suomea taitavalla projektijohtajalla – Christian Rislakilla.

Lisätietoja:

Christian Rislakki, projektijohtaja Pohjoismaat, Printa Information AB
E-post: christian.rislakki@printa.se

Ragnar Falck, toimitusjohtaja, Printa Information AB
E-post: ragnar.falck@printa.se

Kotisivu: www.printa.se

Ruotsin Helsingborgissa toimiva pr-toimisto Printa Information AB perustettiin vuonna 1990. Printa työskentelee lehdistösuhteiden, mainos- ja viestintäkampanjoiden, asiakaslehtien sekä messujen parissa. Tiiviin mainos- ja viestintätoimistoyhteistyöverkostonsa ansiosta Printa pystyy toteuttamaan onnistuneita kampanjoita useissa maissa yhtä aikaa.