Kids Agency

Ruuthie apron goes SAS EuroBonus Shop

Pressmeddelande   •   Nov 21, 2011 11:23 CET

Äntligen ligger Ruuthie apron ute på:http://www.saseurobonusshop.com/sasloyrewards/productdetails?productCode=PRD10834&t=1321614343133

Nu går det att shoppa fina Ruuthie apron barnförkläden hos SAS! Det finns 3 modeller att välja mellan, Jul, Fjäril och Orient. Ruuthie barnförkläden finns i 2 storlekar, 0-2 år och 2-7 år. Storleken regleras baktill via knytbanden.

Bästa hälsningar,

Iris och Malin

www.kidsagency.se

Kids Agency är den självklara svenska agenturen. Kids Agency drivs av Iris Alexandrov och Malin Lidén. Vi samarbetar med såväl stora som mindre återförsäljare i Sverige, där vår främsta uppgift är att hitta rätt kund för våra varumärken. Ett samarbete med Kids Agency innebär ett nära samarbete med en branscherfaren, kunnig och innovativ agentur, där hög service, lyhördhet, prisvärda och kvalitativa produkter är en självklarhet.

De företag Kids Agency arbetar med, håller en professionell standard, där det goda samarbetet är nyckeln. Viktigt för oss är också att hela tiden vara uppdaterade och medvetna om utvecklingen och svängningarna i modebranchen. Vi arbetar ständigt med press, genom modemagasin, visningar och använder även egna fotografer, modeller och stylister för att ständigt kunna erbjuda den enklaste och effektivaste vägen till dig som slutkund eller som återförsäljare.

Vi representera: Madame Mo, Olive&Moss, Smallstuff, Beauty&the bib och Ruuthie

Välkommen till Kids Agency