Ryska Posten Bemanning

Ryska Posten Bemanning stärker sin position och gör strategisk rekrytering

Pressmeddelande   •   Apr 11, 2019 06:58 CEST

Ryska Posten Bemanning befinner sig i en stark tillväxtfas där man stärker sitt erbjudande med inriktning på fler tjänster. Ryska Posten Bemanning har traditionellt sett förmedlat bemanning och rekrytering inom kontorsservicetjänster, men man breddar nu sitt utbud till att även fokusera på Ekonomi, HR, Marknad och seniora byråassistenter. En passionerad inställning till service är förklaringen till bolagets starka tillväxt de senaste åren och receptet för fortsatt framgång.

I linje med att Ryska Posten Bemanning expanderar tillsätter man Caroline Hagen som Marknadschef för att stärka varumärket och bolagets digitala kommunikation. Caroline har drygt tio års erfarenhet av marknad- och kommunikationsfrågor från finans- och fastighetsbranschen och har bland annat jobbat på Carnegie, Newsec och CBRE.

- Jag är väldigt glad och entusiastisk över att få vara med på Ryska Posten Bemannings spännande resa framåt och att få forma bolagets digitala kommunikations- och marknadsarbete. Ryska Posten-koncernen är ett imponerande varumärke med otroligt mycket engagemang och härliga medarbetare. Jag tror att jag kan ha nytta av att ha jobbat på kundsidan, jag har förståelse för hur kunden tänker, säger Caroline Hagen.

- Rekryteringen av Caroline är en del i vår offensiva satsning av att ta ytterligare marknadsandelar i bemanningsbranschen. Vi ser det som en självklarhet att ha en digitalt driven Marknadschef på plats som kan påverka och förstå samtliga steg i kundresan. Och med det underbygga vår väg framåt med data där vi kliver från den traditionella marknadsföringen, säger Johan Iggbom, VD på Ryska Posten Bemanning.