Kvinnligatalare.se

Så blir du en roligare talare - exklusiv föreläsning med Karin Adelsköld och Kvinnligatalare.se

Pressmeddelande   •   Maj 06, 2014 08:41 CEST

Karin Adelsköld är en av Sveriges mest efterfrågade föreläsare och komiker. Just nu intervjuar hon kändisar i "Karin Liftar" i SVT:s Gokväll. I en exklusiv och intim lunchföreläsning tillsammans med Kvinnligatalare.se berättar Karin om hur du blir en roligare talare - tekniker som alla har nytta av i sitt arbete.

Vare sig du är chef, föreläsare eller säljare tjänar du på att vara underhållande när du ska prata inför andra. Att använda ståuppens språk och dramaturgi för att locka till skratt gör det både enklare och roligare för dig att få fram ditt budskap. Karin Adelsköld avslöjar hur du snabbt läser av och får med dig åhörarna. Tekniker som alla kan lära sig och ha nytta av i sitt arbete!

När Fredag den 9 maj kl. 12 - 13.30
Var Chalmers Teknikpark, Sven Hultins gata 9 C, 412 58 Göteborg
Hur Kostnadsfri lunchföreläsningen för inbjudna gäster. FULLBOKAT. Press anmäler sig till frida@kvinnligatalare.se

Karin Adelsköld är en av Sveriges mest efterfrågade föreläsare och komiker. Det senaste året har hon bl.a:

* Varit programledare för SVT:s storsatsning "Alla tiders hits" tillsammans med Niklas Strömstedt på bästa sändningstid
* Sommarpratat i P1
* Startat Entreprenörspodden
* Intervjuat kändisar i "Karin Liftar" i Gokväll på SVT
* Dragit fulla hus med sin standupklubb på Fotografiska
* Coachat finalister i Amelia Comedy Queen
*.... och åkt landet runt med sina bejublade föreläsningar och konferenciersuppdrag.

Föreläsningen baseras på Karins bok ”Våga stå upp -bli en roligare talare” som du kan köpa och få signerad på plats för 150 kr (kort eller kontant).

Arrangör är Kvinnligatalare.se som förmedlar Sveriges främsta föreläsare, underhållare och moderatorer. Hos oss hittar du både kända namn och nya talanger. Grundare är Frida Haavisto som även driver Sveriges största nätverk (14.000 medlemmar) för företagarkvinnor - Driftig.nu.

Frida Haavisto, Kvinnligatalare.se, frida@kvinnligatalare.se, 0733-44 65 60
Karin Adelsköld, föreläsare & komiker, info@karinadelskold.se samt twitter @karinadelskold

Kvinnligatalare.se är en del av företaget Beautiful Business AB som arbetar med att lyfta kvinnliga förebilder i näringslivet. Vi har äran att arbeta med och förmedla Sveriges främsta föreläsare, underhållare och moderatorer. Hos oss hittar du både kända namn och nya talanger. Grundare är Frida Haavisto som även driver Sveriges största nätverk (14.000 medlemmar) för företagarkvinnor - Driftig.nu.

www.kvinnligatalare.se