Silverpaket AB

Så får Du snabbt råd med drömsemestern

Pressmeddelande   •   Feb 05, 2013 08:21 CET

Det är kallt ute eftersom vi befinner oss mitt i den kalla vintern. Våra hus är uppvärmda av energi från jorden, men inombords krävs det en annan form av energi för att bli riktigt uppvärmd. För oss svenskar brukar en solsemester till Thailand eller kanske Sydeuropa vara den rätta medicinen, men för många finns det en ekonomisk barriär som hindrar en från att kliva på planet och bege sig till något av dessa drömmål.

Det finns för de flesta svenska hushåll en enkel lösning till detta problem. Hos de flesta svenska hemmen finns det en liten skatt som de flesta har glömt bort, nämligen silver. Idag har värdet på silver stigit kraftigt i likhet med guldet, vilket gör att man idag kan få mycket bra betalt för sitt silver oavsett föremålets skick.

Silverpaket AB är ett av de ledande företaget på internet som köper silver och guld. De står alltid för fraktkostnaderna, och vill man sälja över 0,5 kilo silver ingår även kostnadsfri försäkring genom Posten. Hos Silverpaket AB får man ett högt pris för sitt silver och dessutom är det mycket enkelt. De har inga dolda avgifter, utan det pris som anges på hemsidan är det pris man får direkt i handen oavsett mängd.

Om Du drömmer Dig bort till ett land långt bortom fjärran där Dina inre batterier kan laddas, sälj Ditt silver som Du inte använder längre och riv den ekonomiska barriären som står framför Dig. Investera i Ditt välbefinnande redan idag.

Silverpaket AB är ett internetbaserat företag som för kunden kostnadsfritt köper silver och guld till höga priser. Välj Silverpaket AB när Du enkelt och tryggt vill sälja Ditt silver och guld.