Struktur Design i Umeå

Så hänger du med i årets färgtrender

Pressmeddelande   •   Maj 16, 2014 15:01 CEST

Varje år utser Pantone ”årets färg”. Färgen används som inspiration till nya produkter för såväl designer som florister. När det gäller inredningsdesign syns årets färg tydligt – i allt från tapeter till vaser, som får nya färger för att hänga med i trenden. För dig som enkelt vill ha årets färg varje säsong – utan att behöva köpa nytt – har Struktur Design och Thermotech tagit fram en ny produkt.

Rumstermostaten XC har utformats med ett utbytbart inlägg som ligger bakom den transparenta fronten. Här kan du enkelt placera ett ark med årets färg som 2014 är Radiant Orchid eller trotsa trenden och välja en helt egen färg som matchar dina tapeter. Valet är ditt!

För mer information och inspiration besök: www.thermotech.se

Struktur Design är ett Umeå-baserat industridesignföretag som i år firar 20-års jubileum. Företaget består av 5 personer och jobbar med såväl lokala som internationella kunder från vitt skilda områden.

Struktur Design skapar design som fungerar och drivs av viljan att förbättra vardagen för sina kunders kunder. Det här blir möjligt tack vare strategiskt tänkande, kreativa designmetoder samt stor material och teknikkunskap.

Läs mer på http://www.strukturdesign.se