Raw Mill Marketing Solutions

Så hittar du de bästa hörlurarna för just dina behov - bästahörlurarna.se

Pressmeddelande   •   Maj 02, 2014 17:36 CEST

Lyssna på din favorit-podcast på bussen påväg till jobbet, gå ut på en lång power walk, lyssna på radio eller ta en löprunda med din spotify-lista. Det är bara några av alla de vardagliga situationer där vi idag använder någon typ av hörlurar. Det har blivit allt vanligare den senaste tiden att konsumenter börjar söka efter olika hörlurar för olika användingsområden. De hörlurarna du använder för att lyssna på musik hemma är nödvändigtvis inte anpassade för löpning då man fördelaktigt bör använda ett par slitstarka och välsittande in-ear hörlurar. Raw Mill Marketing är företaget bakom bästahörlurarna.se som satt sikte på att göra beslutsprocessen enklare för konsumenter vilka hörlurar man ska köpa genom att tillhandahålla uppdaterade och tillförlitliga rekommendationer inom flera olika produktkategorier.

De bästa hörlurarna för dig

Du behöver inte längre känna dig vilsen i den uppsjö av olika produktkategorier och varumärken som kännetecknar den svenska hörlursmarknaden. Vi testar, jämför och rekommenderar hörlurar med ambitionen att göra beslutsprocessen enklare för konsumenter som är intresserade av att köpa ett par hörlurar för alla olika tänkbara ändamål. På hemsidan bästahörlurarna.se listar vi hörlurar som är bäst i test ur olika produktkategorier. Vi gör rekommendationer i bland annat följande kategorier; träning & löpning, Dj-hörlurar, Over-ear hörlurar och in-ear hörlurar. Vi testar alla de största internationella varumärkena som till exempel Koss, Beats by Dre, Sennheiser men också mindre Skandinaviska varumärken som Aiaiai, Urbanears och Wesc. Genom att tillhandahålla denna konsumenttjänst ämnar Bästahörlurarna.se på att bli det självklara valet och Sveriges bästa jämförelsesida på nätet för att köpa hörlurar.

Raw Mill Marketing är ett Berlinbaserat företag inom onlinemarknadsföring som uteslutande arbetar för att ge konsumenter mer information och större insikt i högengagemangsköp genom att tillhandahålla jämförande sidor och ge rekomendationer baserat på flera olika tekniska och estitiska aspekter.