Easyart

Så ser Modern Konst ut genom ett Äpple

Pressmeddelande  •  2012-03-07 13:46 CET

Med hjälp av ett äpple har Easyart skapat en visuell, förenklad guide de moderna konströrelserna. Genom denna får även den minst konstkunnige snabbt en tydlig översikt och kan på ett enkelt sätt lära sig att känna igen de 1900-talets olika konststilar. Låt äpplet vara din guide.

Använd gärna bilden med vårt godkännande (maila stephanie@easyart.com) samt med hänvisning till Easyart.se. Kan även fås i högre upplösning.

Easyart.se Nordens ledande konstshop på nätet med kunder över hela Europa och över 100.000 konsttryck, canvastavlor, posters, kartor, fotografier, screentryck och litografier. Man finner allt från klassiska verk av berömda konstnärer till de senaste trenderna. Företaget grundades 1999 av konstälskare som en online outlet för att göra ett brett utbud konst överkomligt och tillgängligt för många.

Vi är vana vid att jobba med press och ställer gärna upp med högupplösta produktbilder och produktlån.

Ämnen:

Livsstil