ProQure | Entrémattor & Mattservice

Säker arbetsplats. Förebygga halkolyckor med entrémattor.

Pressmeddelande   •   Dec 16, 2009 13:00 CET

Över 30% av alla skador på arbetsplatser är relaterade till halkningar och fall enl en forskning utförd av NFSI (National Floor and Safety Institute) i Storbrittanien. Läs mer om detta i bloggen - slip and fall.

"Med våra mattor och mattservice hålls golven torra och rena vilket i sin tur minskar halk- och fallrisker. Mattorna absorberar effektivt smuts och vatten innan de kommer in i byggnaden." enl Ryan Eriksson, Marknads- och Försäljningsansvarig på proQure. Golvslitaget och lokalvårdskostnader kan också minimeras.

Medan proQures entremattor vårdar & skyddar alla typ av golv och skapar ett ombonat intryck, får kunderna även en säker arbetsplats.

_________________

proQure erbjuder entrémattor & mattservice av överlägsen kvalité & löser dina mattbehov i tid, till låga kostnader samt med hänsyn till miljön.

Välj bland våra entremattor så som tork-, logo-, VIP-, arbetsplats- & skrapmattor.

ProQure tar miljöfrågan på största allvar & därför ställer vi höga krav på våra samarbetspartners & oss själva gällande miljöarbete.

Besök gärna vår hemsida: www.proqure.se.