SweDeltaco

Säkra alla tänkbara ytor med prisvärd övervakningskamera från Qihan

Pressmeddelande   •   Apr 23, 2013 17:30 CEST

Har du letat efter den ultimata övervakningskameran för din tomt behöver du inte leta längre. Qihan CCD-179 passar perfekt där stora ytor ska övervakas tack vare ett antal funktioner.

Låt inte kameran vara anledningen till att bovarna kommer undan. Har du en kamera som kan täcka i princip hela den yta du vill täcka, ja då är det svårt för dem att undvika att hamna på bild. Qihan CCD 179 är en kamera som klara just detta, och till en låg kostnad.

Eller vad sägs om funktioner som 360° panorering, 90° tilt och hela 36x optisk zoom. Du kan helt enkelt filma det mesta. Kameran har en ARM-processor och styrs via RS-485 med Pelco D/P protokollet. IP67 gör att den tål väder och vind. Den är även åskskyddad upp till 6000V.

Sony EXview HAD ser till att den har en upplösning på 550TVL, med en lins på 3,4-122,4mm. Den drivs på 24V AC/2A av en medföljande nätadapter. Kameran är till för utomhusbruk och är beige till färgen. Kameran är kompatibel med videoservrar från bland annat Zavio, D-Link och Vivotek för att kunna användas som nätverkskamera i större system.

Mått utan stativ(BxDxH): 220x220x280mm.

Qihan CCD-179 distribueras av SweDeltaco till återförsäljare i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

About Qihan
Qihan is one of the leading factories which develop and produces CCTV products China, supported by the Chinese government as the most importantly developed company. Qihan has a R&D headquarter in Shenzhen high-tech research center, possessing the most advanced patent for electronic R&D technique.

Om SweDeltaco
SweDeltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 20 år sedan. SweDeltaco har 80 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark och Norge. Företaget ägs av Deltaco AB som är listat på First North under kortnamnet DELT. För mer information se www.deltaco.se och www.deltacoab.se.