Magnus Josephson AB

Sälj mer till offentlig sektor, både i Sverige och övriga EU

Pressmeddelande   •   Okt 04, 2012 09:53 CEST

Affärer med offentlig sektor behöver inte enbart betyda Sverige och svenska företag. Affärer med offentlig sektor görs i alla länder. Det lönar sig därför för internationella företag att ta ett grepp för hela EU-marknaden beträffande försäljning till offentlig sektor säger Magnus Josephson, upphandlingsjurist och expert på den offentliga affären. Det gäller att se vilka framgångsfaktorer som fungerar oavsett EU-land och utifrån dessa ta fram allt från försäljningsstrategi till vinnande anbud. Magnus Josephson arbetar bland annat tillsammans med ett globalt företag med säte i Tyskland för att identifiera möjligheterna till goda affärer med offentlig sektor i andra EU-länder. En tydlig strategi som tar hänsyn till det internationella perspektivet kommer att hjälpa detta företag till många nya affärsmöjligheter med offentlig sektor, avslutar Magnus. Ett bra sätt att skapa tillväxt helt enkelt.

Företaget Magnus Josephson AB, leds av Magnus Josephson, upphandlingsjurist och en av Sveriges mest anlitade experter på hur företag gör lönsamma affärer med offentlig sektor