SAJ Föreläsare och eventbyrå

SAJ lanserar Studiedag.se

Pressmeddelande   •   Nov 14, 2011 11:46 CET

Vår ambition är att matcha Sveriges bästa föreläsare till skolor för kompetensutveckling av pedagoger och skolledare.

I vår föreläsarpool har vi valt att presentera de föreläsare som vi vet genomför kvalitativ kompetensutveckling till lärare och skolledare när de delar med sig av kunskaper, erfarenheter och inspiration.

Några exempel på föreläsare - Anna Karlsson, Erik Fernholm, Bo Kristoffersson, Mustafa Can, Tina Thörner, Tomas Enhager och Bo Dahlbom.

Välkommen att kontakta oss för er skolas nästa aktivitet!

Läs mer på www.studiedag.se

Se även www.saj.se

Anna och Stefan Jonsson heter vi som driver och äger familjeföretaget SAJ, föreläsare och eventbyrån som via rådgivning och experthjälp hjälper till att hitta rätt föreläsare eller moderator och att skapa effektiva möten, konferenser eller events.

Så här säger en kund om SAJ;

- Att samarbeta med Anna och Stefan på SAJ vid planering av våra utvecklingsdagar för medarbetarna är alltid lika stimulerande och roligt. De kommer alltid med kreativa lösningar och spännande förslag på föreläsare inom aktuellt tema. När vi vi arbetar tillsammans med SAJ kan vi alltid räkna med en toppendag för våra medarbetare.

Följ oss på Facebook