Nordiska Listan AB

Sajten som ger dig prisförslag och en bra överblick av snickare på din ort

Pressmeddelande   •   Nov 14, 2011 11:48 CET

Behöver du hjälp med ett möbelsnickeri, ett större snickeriarbete eller rådgivning inför ett kommande projekt är SnickareListan.se sajten vilken snabbt kopplar ihop dig med flera aktiva snickare på din ort. Du får genom att snabbt och enkelt skapa en offertförfrågan på sajten kontakt och kostnadsförslag från flera snickare vilket ger dig ett bra underlag inför ditt val av leverantör. De snickare vilka kontaktar dig och du tycker är kommer med bäst förslag kan du senare välja att anlita, men inget på sajten är bindande.

SnickareListan.se gör det enklare för dig att välja den snickare vilken är bäst anpassad för just det arbetet du behöver få utfört. Den offertförfrågan du skickar in skickas endast ut till de snickare som specialicerat sig på de tjänster du efterfrågar. Detta gör att du slipper lägga onödig tid på att ringa runt till snickerier vilka ändå utför tjänsten du söker och du blir kontaktad endast utav de snickare vilka är ivriga att hjälpa dig. Du får även en bra överblick av vad de olika snickerierna har för prisbild på uppdraget vilket kan spara dig många hundralappar eller vid större projekt tusenlappar.

Sajten har funnits sedan våren 2010 då Nordiska Listan AB bestämde sig för att utöka sitt redan lyckade koncept med fler branschspecifika företagsregister med tjänsteförmedling. Sedan 2007 har StädListan.se, FlyttListan.se och MäklarListan.se funnits och fortsatte under våren 2010 att expandera in i ytterligare 20 branscher. Genom samlingssajten Listan.se hittar du som söker en leverantör bästa företaget för jobbet.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över tre miljoner besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.