Nordiska Listan AB

Sajten som hjälper dig hitta bästa spaupplevelsen för dig

Pressmeddelande  •  2011-11-28 11:33 CET

På Sveriges största förmedlingssajt för spaupplevelser får du som vill få en upplevelse utöver det vanliga en ypperlig chans att jämföra olika alternativ och att hitta rätt spa för just det du söker. På sajten kan du som besökare söka och läsa på om det utbud av spa'n vilka finns och kan även lämna en offertförfrågan vilken går ut till de spa'n på orten vilka erbjuder upplevelsen du söker. De lämnar i sin tur en offertförfrågan och svarar på dina eventuella frågor. Aldrig har det varit enklare att hitta den spaupplevelse vilken passar dig bäst - både upplevelsemässigt och ekonomiskt.

SpaListan.se har sedan starten våren 2010 hjälpt tusentals besökare att hitta fram till rätt spa för dem. Varje vecka kopplas fler spa-resorter in på sajten och både utbudet och besökarantalen fortsätter öka stabilt sedan start. Nordiska Listan AB, företaget bakom sajten, driver sedan 2006 branschspecifika tjänsteförmedlingssajter inom Sverige och är med sitt användarvänliga koncept, där både köpare och leverantör hittar och får ut vad just de söker hos varandra, ledande inom flera av de 25 branscher de agerar inom.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över tre miljoner besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom