Nordiska Listan AB

Sajten vilken gör det lättare att hitta rätt spabehandling för dig

Pressmeddelande   •   Nov 08, 2011 13:39 CET

Hösten börjar övergå till vinter och mörkret kryper sig på. Det kan vara svårare att hitta energi och kraft under denna del av året och för att hitta den energi som finns där inom dig kan det vara skönt att ta en paus från vardagen, sätta sig i en avslappnad miljö och kanske avnjuta en energigivande behandling. SpaListan.se hjälper dig att hitta den form av behandling du söker. Genom att skicka in en förfrågan där du specificerar vad du  söker eller vilken typ av upplyftning du behöver kan experter kontakta dig med förslag på behandlingar eller kurer. Snabbt och enkelt får du hjälp att hitta utbudet på spa-behandlingar i ditt område.

SpaListan.se är en del av Nordiska Listan AB's koncept med branschspecifika företagsregister med tjänsteförmedlingsfunktion. Tanken är att göra det lättare för såväg köpare som leverantörer att hitta varandra - köparna hittar de lätt företag vilka levererar just det de söker och leverantörer ges chansen att kopplas ihop med de kunder vilka är mest intressanta för dem. På samlingssajten Listan.se hittar du till de 25 olika branscher Nordiska Listan AB agerar inom och kan på ett bättre sätt än någonsin innan få ett bra underlag och överblick av leverantörer inför ditt projekt.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över tre miljoner besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.