Nordiska Listan AB

Sajten vilken hjälper dig hitta bästa glasmästaren för ditt projekt

Pressmeddelande   •   Nov 15, 2011 13:25 CET

Varesig du söker ett inredningsglas, har fått stenskott, behöver hjälp med att skrädda ihop ett "nytt" antikt fönster eller söker gläsmästare till ett större byggnadsprojekt har du hittat rätt när du besöker GlasmästareListan.se. På sajten hittar du ett branschspecifikt företagsregister över de glasmästare som finns i Sverige och kan lämna en kostnadsfri prisförfrågan över just det projekt du behöver hjälp med. Detta gör de enkelt för dig som söker en glasmästare att hitta fram till de som agerar just på din ort och vilka som kan hjälpa dig med just ditt projekt. Efter detta kan du luta dig tillbaka och invänta svar från flera olika företag villiga att åta sig uppdraget. Att hitta rätt glasmästare för jobbet har aldrig varit enklare.

GlasmästareListan.se sattes i bruk under våren 2010 och har sedan start hjälpt tusentals nöjda besökare varje månad att hitta fram till rätt glasmästare för just deras projekt. Genom att lämna en offertförfrågan kan man enkelt jämföra utbud och priser för att känna sig säker över att man gjort den bästa tänkbara affären. Genom att använda tjänsten sparar man både tid och pengar.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och sedan start har sajter inom 25 olika bransher satts i bruk. Flera av dessa är idag ledande som tjänsteförmedlare inom dess branscher och Nordiska Listan forsätter hela tiden att växa. Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över tre miljoner besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.