Lindgren & Partners Solution Selling

Sales Makeover är nu stolt sponsor av Ung Företagsamhet

Pressmeddelande   •   Nov 22, 2011 16:39 CET

Ung Företagsamhet arbetar för att få unga människor mer företagsamma men också för att få fler företag i Sverige. Genom tre olika utbildningskoncept får unga utveckla kreativitet, företagsamhet och entreprenörskap.

Genom Ung Företagsamhet, en ideell organisation som samverkar med skolan, får barn och ungdomar lära sig att våga ta sig för saker, att tro på sig själva och sitt entreprenörskap.

- Människor med bra idéer behövs, och bra idéer kommer från en vilja att tror på sig själv. Vi hoppas att vi kan stimulera unga till att tro på sig själva. Vi ser vårt sponsorskap av Ung Företagsamhet som en av de viktigaste händelserna i år, säger VD Jens Edgren på Sales Makeover.

Emma Gustafson som är regionschef över Stockholmsregionen på Ung Företagsamhet säger att hon ser fram emot detta samarbete väldigt mycket.
- Det känns fantastiskt bra att vi nått ett sammarbete med Jens och Sales Makeover. Vi hade en stor utmaning i att förklara för skolor och kommuner varför unga företagare behövs. Nu kommer vi fått verktyg från Solution Selling till att angripa alla våra utmaningar på ett förhoppningsvis bättre sätt.

Läs mer om Ung Företagsamhet.

Om ni vill öka snittförsäljningen per säljare eller snabbt expandera säljkåren?
Kan vi hjälpa er med en späljprocess, metodik och stöd!
Lindgren & Partners Solution Selling har sedan 1994 hjälpt ITföretag att öka försäljningen.