Salesman R.P.D. AB

Salesman R.P.D. AB lanserar köp- och säljsajten Salesman.se(TM)

Pressmeddelande   •   Feb 12, 2010 16:15 CET

Salesman R.P.D. AB tillkännager lanseringen av Salesman.se(TM), en webbsida tillägnad att ge den bästa onlineupplevelsen för personer som är intresserade av köp- och sälj av varor och tjänster på Internet. Tjänsten, som riktar sig till både privatpersoner och företag, innebär att kunder får tillgång till en annonsplattform som är interaktiv, tidsbesparande och användarvänlig. Tjänsten, som kan användas av annonsörer i hela Sverige, erbjuds till introduktionspriset SEK 25 per annons oavsett kategori.

– Salesman.se(TM) är ett nytt koncept för annonsering på webben. Vi erbjuder ett interaktivt gränssnitt för annonsering av varor och tjänster på Internet. Vårt system hjälper kunder att framhäva egenskaperna på de produkter som de vill sälja, vilket i sin tur gör det enklare för köpare att identifiera viktiga produktdetaljer samt jämföra olika erbjudanden med varandra, säger företagets ordförande Peter Danielsson.

För att visa exempel på hur färdiga annonser i olika kategorier kan se ut, har demoannonser lagts in. Demoannonserna ger även kunder inspiration till hur tjänsten kan användas mer effektivt.

– Med vår interaktiva sökmeny kan användare enkelt definiera sin sökning. Stommen i menyn, som fått namnet Sales-menu(TM), utgörs av tolv stilrena ikoner som är klickbara och kan användas för att begränsa sökningen till en specifik kategori. Denna tillsammans med vårt system för att lägga in en annons, Sales-assistant(TM), gör att vi ligger i framkant när det gäller användarvänlighet och funktion, säger företagets vd Prashant Rana.

– Vi välkomnar alla att prova vår tjänst och hoppas att många finner den både intressant och fördelaktig, hälsar teamet på Salesman.se(TM).

För vidare information om företaget och tjänsten besök Salesman.se(TM). Pressförfrågningar tas emot på press@salesman.se.

Salesman R.P.D. AB grundades 2009 och är verksamt inom tjänstesektorn på Internet. År 2010 lanserade företaget köp- och säljsajten Salesman.se(TM). För mer information om företaget och tjänsten, besök www.salesman.se.