Skånska Möten

Samarbetar för konferensresor

Pressmeddelande   •   Jun 20, 2013 09:22 CEST

Skånska Möten och affärsresebyrån Fix Travel i Höllviken har tecknat samarbetsavtal för att kunna ge kunderna en helhetslösning vid konferensbokningar.

”Vårt samarbete med Fix Travel gör det möjligt för våra konferenskunder att få en helhetslösning hos våra anläggningar. När de bokar mötet eller konferensen finns det även möjlighet att få hjälp med transporten vilket ju ger ett ovärderligt mervärde. Fix Travel är en affärsresebyrå som ser möjligheterna och det passar Skånska Möten och våra medlemmar mycket bra" säger Elin Moritz, Skånska Mötens nätverkskoordinator

Mikael Carle, ansvarig på Fix Travel fortsätter: ”För oss på Fix Travel är Skånska Möten och dess medlemmar en mycket viktig samarbetspartner. Syftet med samarbetet är att skapa smidiga totallösningar för våra kunder och att stärka regionen ytterligare. Det kan gälla inrikesflyg, tåg eller andra typer av marktransporter kopplat till fantastiskt boende/konfererande hos Skånska Mötens medlemsanläggningar.”

Skånska Möten är ett nätverk av kvalitativa konferensanläggningar i Skåne (för närvarande 51 st). Vi har valt ut några av Skånes bästa mötesplatser när det gäller hotell, kursgårdar, konferensanläggningar och partners, och det är de som utgör Skånska Möten. Vi vill göra det enkelt för dig som bokar konferenser och möten är hitta passande anläggningar och hjälper gärna till med att ta fram förslag och offerter. Kostnadsfritt givetvis.

Fix Travel finns representerade i Sverige och Danmark. Vi erbjuder företag och privata kunder affärs-, grupp-, konferens-, och specialresor nationellt och internationellt. Kärnverksamheten innefattar: affärsresor, grupp- & konferensresor, hotell & konferensanläggningar, flyg, privatcharterflyg, hyrbil, buss, tåg och flygtaxi, pass och visumtjänster.

Servicen hos oss på Fix Travel är ett av våra viktigaste arbetsredskap. Vår kunskap, engagemang och service är till för att skapa ett mervärde för Er som företag och resenär”.