ESPADRILLOS.se

Satsar på Instagram

Pressmeddelande   •   Jul 11, 2012 16:31 CEST

Som Sveriges självklara val för espadrillos behöver vi nå ut till de många människorna. Därför börjar Espadrillos of Sweden att interagera med våra kunder via Instagram för att stärka positionen som Sveriges självklara val för espadrillos.

Med Instagram når vi ut till våra kunder som är genuint intresserade av espadrillos och andra fina bilder förknippade till espadrillos. Detta ger oss möjligheten att interagera med våra kunder via en ny kanal som inte handlar om försäljning utan att skapa en relation med våra kunder och andra espadrillos fantaster.

- Jag tycker det är viktigt att vi interagerar med våra kunder och andra espadrillos fantaster för att skapa relationer och förstå våra kunders syn på espadrillos. Goda relationer med våra kunder ger oss bättre inblick i deras önskemål och förenklar processen att erbjuda våra kunder rätt sortiment, säger David Engler Ludviksson, VD på Espadrillos of Sweden.

For pleasure & leisure...

Espadrillos of Sweden klär modemedvetna i Sverige med världens äldsta sko, Espadrillos. Vi erbjuder hög kvalitet, möjligheten till profilierad Espadrillos och passande t-shirts till sommaren. 18 olika färger och möjligheten att göra espadrillosen personliga har gjort Espadrillos of Sweden till en favorit hos många svenskar. Espadrillos of Sweden ska vara Sveriges självklara val för espadrillos!