Universal Music Sweden

Seek Bromance har sålt Guld!

Pressmeddelande   •   Feb 03, 2011 11:50 CET

Svenska Tim Berg/Avicci var en av dom största nykomlingarna på klubbscenen 2010 och kommer garanterat vara ett av de hetaste namnen på Ibiza 2011.

Med Seek Bromance - som har varit bland dom största klubbhittarna i år - fortsätter han lägga världen för sina fötter. Singeln har legat på topplistorna i hela Europa, toppat försäljningslistan på dansmusikportalen Beatport och nu har den även sålt GULD i Sverige, Danmark, Belgien - samtidigt som den här pressreleasen går ut ligger singeln på dessutom top5 på Norska singellistan. Videon har mer än 21 000 000 (!) visningar på youtube och är mycket populär på Spotify.

Kolla in videon till Seek Bromance:

Tim Berg på Spotify