Selva Marine Nordic

SELVA MARINE NORDIC REPRESENTERAR KARNIC BOATS I SVERIGE

Pressmeddelande   •   Feb 03, 2017 14:49 CET

Pressrelease Göteborg den 1 februari 2017

SELVA MARINE NORDIC REPRESENTERAR KARNIC BOATS I SVERIGE.

Genom ett samarbete mellan Selva S.p.A. i Italien och Karnic Powerboats på Cypern så har Selva Marine Nordic fått möjligheten att representera Karnic i Sverige under namnet Karnic by Selva.

Båtarna från Karnic byggs med tanke på design och kvalitet in i minsta detalj. Konstruktion och design går hand i hand. Utseende och funktion, tillsammans med ett noggrant materialval, på dessa båtar som sticker ut från mängden. De flesta modellerna är moduluppbyggda för att varje kund skall kunna tillgodose sina behov på bästa sätt.

– Vi har haft en fantastiskt mottagande efter vår omstart 2015 på den nordiska och svenska marknaden. Vi har nya och gamla återförsäljare som är exalterade att arbeta med våra produkter, säger Giovanni Franzini, Manager Marine Business, från SELVA S.p.A. i Italien

– Det nya spännande konceptet sätter verkligen SELVA Marine i en position som klart visar att SELVA Marine är här för att stanna, säger Kjell Hansson, försäljningsansvarig på SELVA Marine Nordic AB.

Press: www.selvamarine.se/press

More information: