Jajja Media Group

Seminarier om framtidens marknadsföring med Jajja Media Group och Google

Pressmeddelande   •   Jan 04, 2016 13:38 CET

Efter succén med seminariet Framtidens marknadsföring på Rival i Stockholm, åker Jajja Media Group och Google ut i landet för att erbjuda ett kostnadsfritt seminarium i konsten att lyckas på nätet.

Jajja Media Group och Google Sverige bjuder in till en unik serie seminarier där du får ta del av de senaste trenderna, inspiration och konkreta tips på hur du lyckas med din digitala marknadskommunikation.

Alicia Manjón Garibo från Google Sverige presenterar högaktuella digitala trender och en spännande inblick i framtiden som marknadsförare. Oskar Alm från Jajja Media Group ger handfasta tips och råd om hur ditt företag kan dra störst nytta av Google som marknadsföringsplattform.

– Att arbeta som marknadschef och medieköpare idag innebär att du är i ständig förändring. Kundernas mediekonsumtion förändras i hög takt och nya kanaler kommer och går. Du måste kunna tänka strategiskt och långsiktigt kring din kommunikation samtidigt som det måste finnas ett stort mått av flexibilitet att snabbt nå ut med nya och kreativa marknadsföringsinsatser. Det är därför vi erbjuder detta seminarium, säger Mattias Kellquist, CEO på Jajja Media Group.

Se filmen från seminariet i Stockholm!

Mer information om Jajja Media Groups och Googles seminarieserie hittar du här:

Presskontakt:

Mattias Kellquist

Håkan Åkerlund
CMO
+ 46 (0)70 76 65 527

Jajja Media Group är en sammanslagning av sökbyrån Jajja Communications och digitalbyrån Eurovator. Tillsammans har de båda bolagen 1500 kunder, 90 anställda och en byråintäkt på 90 miljoner kronor. Bolaget blir därmed ett av Nordens ledande företag inom marknadskommunikation i digitala kanaler.