FORCE Technology Sweden AB

Seminarium: GMP-utbildning i din verksamhet - Malmö 5 oktober

Pressmeddelande   •   Jul 04, 2012 09:54 CEST

GMP-utbildning i Din verksamhet

Seminarium med inspiration & entusiasm i pedagogisk form

5 oktober - Malmö Börshus - kl 09.00-16.00

GMP-utbildningar - hur lägger du upp dem för att passa din verksamhet och uppfylla myndighetskraven? I GMP finns krav på att all personal, vars arbetsuppgifter kan påverka produktens kvalitet, regelbundet skall genomgå GMP-utbildning och att effektiviteten av dessa utbildningar ska bedömas. Hur skall du agera för att uppfylla dessa krav på ett effektivt sätt?

Genomgång och exempel på:

• Hur man lägger upp utbildningsplaner
  • Hur man planerar och genomför utbildningar
  • Hur man följer upp genomförda utbildningar och bedömer dess effektivitet
  • Hur man dokumenterar personalens utbildning för att uppfylla myndigheternas krav

Målgrupp

Seminariet är lämpat för flera funktioner inom företaget: Ledning, produktion, QA, teknik, R&D, inköp, utbildningsansvariga inom produktion och forskning samt HR.

Talare

Dagen leds av Erick Sjöberg, som har en bakgrund med mer än 15 års QA-erfarenhet i läkemedelsindustrin och har under denna tid regelbundet genomfört internutbildningar för både produktionspersonal och ledning.

Anmäl dig via vår hemsida www.forcetechnology.se eller skicka ett mail till SEutbildning@force.se

FORCE Technology överför tekniska kunskaper till praktiska och kostnadseffektiva lösningar. Koncernen består av ca: 1 200 medarbetare, varav cirka 240 finns på 23 orter runt om i Sverige. Verksamhetsområdena är optimering av produktion och processer, materialutnyttjande, skydd och analys, fartyg och offshore, Integrity Management, Inspektion, provning, besiktning, kalibrering, verifiering och certifiering, Sensorteknikutveckling och tillämpning, Optimering och utveckling av driftledningssystem samt Energi, klimat och miljö.