Nymobil.se

Senacases fodral i en klass för sig

Pressmeddelande   •   Maj 17, 2012 22:28 CEST

De italienska fodraltillverkarna Senacases står för design och kvalitet. Deras väl genomtänkta och vackra fodral till smartphones står i en klass för sig. Nu går dessa funktionella, vackra och välgenomtänkta skal att köpa via nymobil.se, för direkt leverans.

Med fodral tillverkade i finaste läder och med en mängd olika smarta lösningar för varje behov, står Senacases för en ny generation telefonskal. För Senacases är läder det naturliga valet. Det mjuka lädret ger ett oslagbart skydd för telefonen, och är samtidigt behagligt att hålla i. Dessutom ger materialet en exklusivitet som få andra material kan göra.

I produktsortimentet finns en mängd olika skal till de flesta mobiltelefoner. Fodralen kommer i flera olika modeller, färger och utseenden. Välj skal med eller utan lock för skärmen. De smarta fliplocken med magnetisk hållare gör det enkelt att använda telefonen samtidigt som den får ett garanterat skydd mot stötar och slag. Med dockningsbart skal, kan telefonen enkelt kopplas till andra system. Det finns även skal som är ultraslimma, och skal som ger extra bra skydd mot stötar och slag. Eller varför inte välja ett skal med design som en plånbok – snyggt och sobert? Vilken modell du än väljer, får du alltid samma genuina kvalitetsprodukt.

Nymobil.se är sedan en tid stolt återförsäljare av Senacases produkter. Beställ ditt exklusiva fodral för din smartphone hos oss, för direkt leverans.

Nymobil.se - företaget med Sveriges bästa priser på mobiltelefoner och världens bästa service! Besök oss i våra butiker i Entre köpcentrum och Hansa. Vi ses