SendBite of Sweden AB

SendBite of Sweden expanderar
på den tyskspråkiga marknaden

Pressmeddelande   •   Maj 28, 2014 07:03 CEST

SendBite of Sweden har under dagarna gjort klart en omfattande affär med ett tyskt företag som arbetar mot Tyskland, Österrike och Schweiz.

Den tyska marknaden har visat stort intresse för vår plattform SendBite. Vi ser fram emot ett spännande samarbete och är glada över att kunna erbjuda ett effektivt e-postverktyg som passar vår tyska samarbetspartners krav, säger Mats Lindström, grundare av SendBite of Sweden AB.

Idag är plattformen anpassat för det svenska, engelska, och norska språket. SendBite kommer nu inom kort att finnas tillgänglig även på tyska.

SendBite of Sweden AB is a private held company in Sweden that has been serving both small and corporate companies since 2008. The company was found in 2008 by email marketing pioneer and entrepreneur Mats Lindström, that has been in this area since 2001. Today, SendBite of Sweden serves companies on a global market with it´s top rated email marketing tool, SendBite.

With over 17 years combined experience and knowledge in email marketing and online communications, we possess the know-how. The goal is to serve the market with a easy-to-use tool, combined with smart and powerful functions that makes our customers reduce costs and increase profitability.