Elcon International AB

SF6 gas evakuering och analys

Pressmeddelande   •   Mar 17, 2015 15:32 CET

Evakuera SF6-gas säkert enligt gällande EU föreskrifter.

Med den världsledande leverantören DILO´s fyll och evakuerings utrustningar uppfylles dagens hårda krav på noll emission av SF6 gas utsläpp.Elcon International AB kommer att i sin monter presentera ett urval av analys- , fyll- och evakueringsutrustning i monter B09:82

Kontaktinformation:Elcon International AB, www.elcon.se, telefon:0240 641 110

Elcon , Prova dina Hög- och Mellan- spännings brytare

Elcon,som en av världens ledande leverantörer av test-och prov-utrustningar för brytare, hjälper dig med ditt behov av en fullständig och korrekt analys av dina brytare .Elcon grundades 1979 och med huvud inriktningen för brytare provning. Vi strävar att ge våra användare smarta och professionella lösningar för sitt dagliga arbete med brytare.

- Brytare tillverkare, använder sig av den stationära testutrustning BTS2000 ,och därigenom säkerställer kvaliteten.

- Service och driftsättning för hög- och mellanspännings brytare går enkelt och snabbt med brytaranalysatorn SA10 eller SA5.

- Övervaka aktuella tillståndet av dina brytare från var som helst i världen med online övervakningssystem OLM2.

Smarta tillbehörs lösningar

DCR30 min-spoltestare, givarfäste kit, blåtands kommunikations kit, standard kabel uppsättningar, anpassade kabel-apparater, DCM verktyget för säkrare och smartare provning, är exempel på tillbehör som finns tillgängliga för att göra service och fabrikspersonalens vardag enklare.

Återförsäljare av DILO Gmbh

Dilo är en av dom världsledande företagen för SF6 gas hanteringsutrustningar och Sf6 analysinstrument

Kontaktuppgifter:

Elcon International AB