Mediaklar AB

Shop för prenumerationsboxar

Pressmeddelande   •   Nov 23, 2016 12:49 CET

Webbtjänsten Hittabox.se startades för snart ett år sedan och var först i Norden med att samla prenumerationsboxar på ett ställe; en idé som har visat sig fungera mycket väl. Idag väljer prenumerationsboxar från såväl nystartade som stora, etablerade bolag att ta hjälp av Hittabox.se vid lanseringarna. Under november/december tillkommer två nya koncept. Först ut är en julshop med både prenumerationsboxar och enstaka boxar till kampanjpriser.

- Enstaka boxar och begränsade prenumerationer är perfekta julklappar och shoppen blir samtidigt ett sätt för fler att få upp ögonen prenumerationsboxar, menar Käthe Nilsson som är grundare av Hittabox.se.

Shoppen är redan utrullad och under veckan beräknas alla intresserade boxleverantörer finnas på plats.

- En prenumerationsbox är trevligt förpackad, ger överraskningsmoment och har alltid ett visst tema så att den kan anpassas till mottagaren, avslutar Käthe.

Hemsida: www.hittabox.se
Julshop: www.hittabox.se/shop
Pressbild: http://www.hittabox.se/wp-content/uploads/2016/09/pressbild-kathe-nilsson.jpg

Käthe Nilsson, hej@hittabox.se