Shoppa

Shoppa i juryn för Retail Awards

Pressmeddelande   •   Feb 07, 2017 16:25 CET

Retail Awards är Svensk Handels årligen återkommande evenemang. Inför 2017 års gala medverkar Shoppa i juryn för att lyfta fram den butik eller butikskedja som arbetar långsiktigt för att skapa den optimala köpupplevelsen för kunden.

- Det är en spännande utveckling som har skett och sker gällande kundernas köpupplevelse genom åren. En hel del har hänt från grosshandlarens tid till dagens digitaliserade värld. Vi på Shoppa brinner för just kommunikation med hjälp av skyltar. Med digitala och fysiska skyltar i samverkan förstärks kundernas köpupplevelse. Så det är med spänning vi ser fram emot pristagaren för ”Årets totala köpupplevelse” på Retail Award 2017, säger Per Alamiekkoja, grundare av Shoppa på samt jurymedlem Retail Awards 2017.

Vinnaren av "Årets totala köpupplevelse" ska vara en butik eller butikskedja som på ett framgångsrikt sätt ger kunden en upplevelse i världsklass, där koncept, personal och sortiment/erbjudande tillsammans bidrar till en total kundupplevelse. En upplevelse som leder både till ökad varumärkeslojalitet och försäljning.

Priset har skapats för att främja enskilda insatser som ger resultat för företaget och för att lyfta fram goda föredömen för branschen.

Galan Retail Awards går av stapeln på Waterfront i Stockholm den 15 maj 2017.

Om Shoppa

Shoppa utvecklar programvaror och tjänster som hjälper företag och organisationer att skapa effektiv skyltkommunikation via analoga och digitala skyltar.

Shoppa grundades 2004 och är idag nordens ledande skyltsystem med kontor i Finland, Norge, Danmark och Sverige.

Bland Shoppas kunder återfinns bland annat Coop, Rusta, XXL Sport & Vildmark, Plantagen, Arken Zoo, AniCura, Kronans Apotek, Jula, Electrolux Home, Birka Cruises och många fler.

Besök oss gärna på www.shoppa.com