Shoppa

Shoppa ingår strategiskt samarbete med Digital Visual Solutions

Pressmeddelande   •   Jan 30, 2018 12:58 CET

Shoppa, ledande mjukvaruleverantör av skyltsystem för detaljhandeln, meddelar idag att de ingår ett strategiskt samarbete med Digital Visual Solutions, helhetsleverantör av digital signage-lösningar. Samarbetet är ytterligare ett steg framåt i Shoppas expansion och globala nätverk av återförsäljare.

Samarbetet innebär att Digital Visual Solutions kommer att sälja Shoppas skyltsystem direkt till sina kunder.

Vi är mycket glada över att välkomna Digital Visual Solutions till Shoppas Reseller Partner Program. Shoppa kommer att komplettera Digital Visuals Solutions utbud av digital signage-lösningar på ett mycket bra sätt.” säger Thomas Jansson, Global Sales and Marketing Director på Shoppa.

Shoppa erbjuder en unik omnikanal som kompletterar vårt utbud och ger ett stort mervärde till våra kunder. Att vara en del i Shoppas nätverk av certifierade återförsäljare överensstämmer med vår strategi att vara en helhetsleverantör av digital signage,” säger Per Wahrolén, CEO at Digital Visual Solutions.

Vill du veta mer om Shoppa Reseller Partner Program? Vänligen kontakta Thomas Jansson, tomas.jansson@shoppa.com

För mer information, vänligen kontakta:
Jenny Ulvedal, Communication Manager Shoppa AB
jenny.ulvedal@shoppa.com

Per Wahrolén, CEO Digital Visual Solutions
per.wahrolen@dvsolutions.se

Shoppa, founded in 2004, is a Nordic software company located in Enköping, Sweden. With an installed base of more than 5000 stores, Shoppa is the Nordic market leader in retail in-store signage.

Shoppa provides a unique omnichannel platform, where you can create and control content for printed POS material, digital signage, social media and online stores.

The solution is provided to the end customer through an international network of certified partners.

Additional information about Shoppa can be found at shoppa.com. Here you can read more about the product, case studies, and product demonstrations.