shoppinggalleria.se

Shoppinggalleria lanserar idag sin tredje butik, Julia´s från Lysekil

Pressmeddelande   •   Sep 13, 2011 16:23 CEST

I Lysekil tillhör Julia's en av de väletablerade dambutikerna. Idag lanseras Julia´s höstsortiment på www.shoppinggalleria.se

Julia´s i västkuststaden Lysekil öppnade våren 1998 med moderna och klassiska kläder för kvinnan mitt i livet. I januari 2011 tog döttrarna Lina & Sofia över butiken från sin mamma med ambitionen att bredda sortiment och kundkrets.

Julia´s erbjuder ett stort urval av kläder i varierande prisklasser och stilar.

Hos Julia´s i Lysekil hittar ni klassiska märken som Prêt, Park-Lane & Sandwich, exklusivt från Piro & Cambio, blandat med trendigare märken som Signal, Soulmate, Container & Fransa, samt många fler som

Share-female, Intown, Elisa Cavaletti, Anna Montana, 2-Biz, One Two, Miss Baron, La Voila, So Nize, Börjessons, Wigéns, Maya, Oxxo, Dam Knekt, Ock.

Julia´s har även ytterkläder, bijoterier, väskor och strumpbyxor.

I sammanfattning är Julia´s den lilla mysiga butiken med det stora sortimentet!

Det känns jättebra att få med Julia´s som vår tredje butik på www.shoppinggalleria.se säger Louise Olegård, grundare och VD för Shoppinggalleria Sweden AB.

-Vi internetlanserade Shoppinggallerias två första butiker Nodge by Nagy  (Önnered/Göteborg) och  M-Sign (Eriksberg/Göteborg) före sommaren och kommer inom kort efter lanseringen av Julia´s i Lysekil att internetlansera ytterligare fysiska butikers höstsortiment på www.shoppinggalleria.se, avslutar Louise Olegård.

Kontaktinfo till Julia´s: Kungsgatan 34, 45335 Lysekil, Telefon: 0523-13999, mail: juliaslysekil@telia.com blogg: www.juliasilysekil.blogg.se Kontaktinfo till Shoppinggalleria: Flöjelbergsgatan 20C, 431 37 Mölndal, Telefon: 031-3504401, mail: info@shoppinggalleria.se, Hemsida: www.shoppinggalleria.se

www.shoppinggalleria.se är en shoppinggalleria på nätet där flera fysiska butiker har sin webshop tillsammans med andra kvalitétsbutikers webshoppar. Kunden kan i samma köptransaktion handla i flera butiker samtidigt och välja kortköp med Visa/Mastercard, Paypal eller fakturaköp och avbetalningsköp med Klarna. En kassa för olika butiksköp samtidigt gör det enklare för kunden att shoppa bekvämt.