shoppinggalleria.se

Shoppinggalleria.se - M-Sign Fashion lanserar idag sitt sortiment i ny webshop

Pressmeddelande  •  2011-04-18 16:42 CEST

Modebutiken M-Sign Fashion på Östra Eriksbergsgatan 2 i Göteborg lanserar idag sitt sortiment på www.shoppinggalleria.se

M-Sign Fashion slog upp portarna för drygt ett år sedan och tar nu nästa steg med att komplettera modebutiken med en webshop på www.shoppinggalleria.se.

M-Sign Fashion internetlanserar idag ett sortiment av damkläder, skor och accessoarer från flera välkända varumärken som:

Ilse Jacobsen, Ester Elenora, Odd Molly, Jascha, Branting, Chill  Norway, European Culture, NTS, Silke, R95th, Spirit of Maya, Summum, Wivica Oest, Arthurio Lino och Eaps m.fl.

Butiksägaren Marinella Johansson säger att det nu känns jättespännande att ta nästa steg och publicera M-Signs sortiment på www.shoppinggalleria.se

”Vi på M-Sign Fashion vill värna om våra kunder och hjälper gärna våra kunder att styla hela outfits”, säger Marinella Johansson.

Kontaktuppgifter: M-Sign Fashion, Ägare: Marinella Johansson, Butiksadress: Östra Eriksbergsgatan 2, 417 63 Göteborg, Butikstelefon: 031-232141, Shoppinggalleria Sweden AB Kundservice: 031-3504401

www.shoppinggalleria.se är en shoppinggalleria på nätet där flera fysiska butiker har sin webshop tillsammans med andra kvalitétsbutikers webshoppar. Kunden kan i samma köptransaktion handla i flera butiker samtidigt och välja kortköp med Visa/Mastercard, Paypal eller fakturaköp med Klarna. En kassa för olika butiksköp samtidigt gör det enklare för kunden att shoppa bekvämt.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom