shoppinggalleria.se

Shoppinggallerian Shoppinggalleria.se har nu startat ett samarbete med heminredningsbutiken Feel at Home

Pressmeddelande  •  2012-11-20 13:14 CET

Feel at Home´s butik ligger på övre plan på Kungsmässans köpcentrum i Kungsbacka och säljer modern heminredning, möbler, glas, porslin, lampor och saluför hela THG´s sortiment.

Feel at Home ägs av Trade House i GBG AB och VD är Pernilla Pesch. Pernilla säger såhär om det nya samarbetet med Shoppinggallerian Shoppinggalleria.se: "Det ska bli riktigt spännande att  ha vår webbbutik på Shoppinggalleria.se".

Kontaktuppgifter: Ägare till Feel at Home Pernilla Pesch, Telefonnummer till butiken 0300-18310, Adress till Feel at Home: Borgmästaregatan 5, Kungsmässan, 434 32 Kungsbacka, Mail: info@feelathome.se. VD för Shoppinggalleria Sweden AB Louise Olegård, Adress till Shoppinggalleria: Flöjelbergsgatan 20C, 431 37 Mölndal, Telefon: 031-350 44 01.

www.shoppinggalleria.se är en shoppinggalleria på nätet där flera fysiska butiker har sin webshop tillsammans med andra kvalitétsbutikers webshoppar. Kunden kan i samma köptransaktion handla i flera butiker samtidigt och välja kortköp med Visa/Mastercard, Paypal eller fakturaköp och avbetalning med Klarna. En kassa för olika butiksköp samtidigt gör det enklare för kunden att shoppa bekvämt. Inga frakttillägg inom Sverige.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom