shoppinggalleria.se

Shoppinggallerian Shoppinggalleria.se startar nu ett samarbete med Göteborgsbutiken Moujac

Pressmeddelande  •  2012-03-23 11:05 CET

Moujac Sport & Fashion för både herr & dam öppnar nu webshop på Shoppinggallerian Shoppinggalleria.se. Moujac är en butik för Er som vill hitta en skön känsla av personlig service och en mysig butik, centralt fast ändå inte.

Butiken har funnits i Göteborg vid Munkebäckstorget sedan år 1938 under namnet "Rolfs herrshop".

Moujacs nya koncept är Sport & Fashion; träningskläder, fritidskläder och casual för både herr & dam, oavsett ålder. Moujac jobbar med märken som inte alltid finns i dom stora kedjorna såsom Hummel, Encore, 2117, Arnold Palmer, Solid, byxmärket Sunwill m.fl.

Anders Jacobsson och Jonas Åberg som driver butiken Moujac säger att ”det ska bli väldigt spännande att kunna erbjuda våra produkter på internet genom Shoppinggallerian Shoppinggalleria.se”

Louise Olegård, VD för Shoppinggalleria Sweden AB säger att ”Moujac är en helskön butik och det känns jätteroligt att nu  få jobba med Moujacs Sport & Fashion sortiment.

Kontaktuppgifter:
Butiksägare Anders Jacobsson och Jonas Åberg, Moujac,Munkebäcksgatan 6,41654,Göteborg,telefon: 031-253027,mail: info@moujac.se, VD Louise Olegård, Shoppinggalleria Sweden AB, Flöjelbergsgatan 20C, 43137 Mölndal,telefon:031-3504400,mail: lo@shoppinggalleria.se

MOUJAC FACEBOOK

SHOPPINGGALLERIA FACEBOOK

MOUJAC PÅ SHOPPINGGALLERIA

www.shoppinggalleria.se är en shoppinggalleria på nätet där flera fysiska butiker har sin webshop tillsammans med andra kvalitétsbutikers webshoppar. Kunden kan i samma köptransaktion handla i flera butiker samtidigt och välja kortköp med Visa/Mastercard, Paypal eller fakturaköp och avbetalning med Klarna. En kassa för olika butiksköp samtidigt gör det enklare för kunden att shoppa bekvämt. Inga frakttillägg inom Sverige.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom