Hamburger Börs AB

Showfenomenet Maria Möller gästspelar på Hamburger Börs med egen krogshow

Pressmeddelande   •   Feb 02, 2010 09:29 CET

Den 19-20 februari gör Maria Möller efterlängtad comeback på Hamburger Börs

Sångerskan, skådespelaren, komikern och imitatören som gjorde dundersuccé när hon säsongen 2005-2006 medverkade i showsuccén R.E.A är nu tillbaka på Hamburger Börs scen - denna gång med sitt eget band och sin alldeles egna musikshow.

Maria Möller tog Sverige med storm när hon sommaren 2005 medverkade i Allsång på Skansen och gick till historien med sina träffsäkra imitationer av artister som Carola, Regina Lund och Eva Dahlgren.
Under 2008 spelade hon Maria Möller Show på Vasateatern med stor framgång följt av en turné som avslutades med finalföreställning på Cirkus i Stockholm i december.

När Maria Möller nu återigen äntrar scenen på Hamburger Börs bjuds vi på en härlig kombination av highlights från förr och nytt material. Hennes artistiska mångsidighet hamnar i fokus och vi får uppleva Marias bredd som sångerska, skådespelare, komiker och imitatör i en storslagen showupplevelse fylld av värme och humor!

Hamburger Börs är en av Skandinaviens äldsta showkrogar som har blivit något av en institution i Nöjes-Sverige. Vi leverar en helhetsupplevelse där show, mat och dryck står i centrum.

Pressinfo: Sandra Gustafsson 08-7878509 eller maila till sandra@hamburgerbors.se

Pressbilder på http://www.hamburgerbors.se/pressbilder