SIGNERAT.se - designmarknaden på nätet

Signerat.se är en av Sveriges 100 bästa sajter

Pressmeddelande   •   Nov 16, 2011 07:39 CET

Igår presenterade Internetworld sin lista över Sveriges 100 bästa sajter. Signerat.se är tillbaka på listan och får juryns hederspris.

Motiveringen lyder:
“Hos Signerat.se har svenska konstnärer och hantverkare samlats under samma tak. Sajten ger dem stora möjligheter att nå ut med sina alster och är en levande marknadsplats där design, konst och hantverk möts. Signerat.se är modern, personlig och lockar till köp“

— Jag är mycket stolt och glad över att vara tillbaka på listan, säger Maria Richardsson, grundare och VD på Signerat.se. Topp 100-listan är en viktig lista i branschen och att dela den med så många andra stora sajter är en stor ära. Som enda designsajt på listan ser jag också detta som bevis på att Signerat är en uppskattad marknadsplats som fyller ett verkligt behov. Det här är en bekräftelse på att vi är på rätt väg och tillsammans med våra fantastiska formgivare kommer jag nu jobba hårt för att fortsätta utveckla sajten ännu mer.

För mer information, kontakta:
Maria Richardsson, grundare och VD
073-708 11 05, maria@signerat.se

Se även www.signerat.se/press

SIGNERAT är Sveriges största designmarknad på nätet för alla som är intresserade av svensk, unik design. Företaget lanserades 2008 och har sedan dess vuxit. Nu finns över 200 svenska formgivare representerade och intresset ökar hela tiden. Missionen för SIGNERAT är stödja Sveriges formgivare i arbetet att nå ut till en bred marknad.