Sigtuna Meetings

Sigtuna Meetings till final i Årets ametist!

Pressmeddelande   •   Nov 25, 2010 15:27 CET

Sigtuna Meetings två konferensanläggningar, Stora Brännbo och Sigtunahöjden – finalister i Årets ametist. Årets Ametist tilldelas den hemsida inom mötesbranschen som bäst kombinerar egenskaperna Säljande, Informativt, Användarvänligt och Aktuellt. Priset är instiftat av Informus för att inspirera och lyfta fram bra hemsidor bland Sveriges konferensanläggningar.

Så här lyder juryns motivering till Stora Brännbo www.storabrannbo.se:
"Lättöverskådlig. Ger ett helt och lätt helhetsintryck redan på första sidan. Lätt att välja mellan engelska, tyska eller svenska. Chattfunktion. 360-gradersvisning av lokalerna samt utskriftsmöjlighet direkt vid lokalpresentationen. Direktlänkar till tidtabeller."

Så här lyder juryns motivering till Sigtunahöjden www.sigtunahojden.se”
Asieninspirerad
 sida med kort sammanställning av den viktigaste informationen direkt på första sidan. Översättning till kinesiska finns. Trevligt med ljud. Lättnavigerad. Bra att man lätt kan se bilder på de olika rummen/konferensrummen.”

För mer information kontakta Marknadschef och VD Lotta Giesenfeld Boman, lotta.boman@sigtunahojden.se, 08-592 577 00

Sigtunahöjden och Stora Brännbo är två av Sveriges framgångsrikaste mötesanläggningar som ligger strategiskt i Sigtuna, endast 15 minuter från Arlanda. Här finns totalt 200 hotellrum, 50 möteslokaler, gym, spa & event samt utsökta kök. Vi vet att många gäster kommer tillbaka till oss för att vi har ett personligt engagemang i våra gästers välbefinnande när de är hos oss.
Båda anläggningarna ägs och drivs i privat regi av Sigtuna Meetings AB