Dipart Entreprenad AB

Sigtunahem förlänger ramavtal med Dipart Entreprenad

Pressmeddelande  •  2010-11-20 06:00 CET

Det nya avtalet gällande byggserviceuppdrag sträcker sig till 2012 med möjlighet till förlängning i ytterligare ett år. Det tryggar sysselsättningen för uppskattningsvis 15-20 hantverkare samt två tjänstemän och öppnar upp för ett antal nyanställningar.

”Otroligt skönt att få fortsatt förtroende av Sigtunahem. Det gör att vi kan fortsätta expansionen norr om Stockholm och ytterligare anställningar kommer bli aktuella” säger Jens Hoffmann, VD på Dipart. ”Då vi redan arbetar åt Swedavia och har kontor i Arlandstad så kommer samarbetet med Sigtunahem ge oss en stark position i en mycket expansiv del av Stockholm”

Dipart är ett kvalitetscertifierat byggföretag, verksamt i Stockholmsområdet, som erbjuder våra kunder helhetslösningar inom ROT och nyproduktion.

Vi skapar kundvärde genom hög upplevd kvalité och förmåga till problemlösning på ett mänskligare och personligare sätt.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom