Sileo

Sileo nomineras till Årets nyhetsrum 2015

Pressmeddelande   •   Jan 18, 2016 12:00 CET

Sileo nomineras till Årets nyhetsrum på Mynewsdesk 2015 i kategorin Hälsa, sjukvård och forskning. "Detta är ett kvitto på att mitt koncept ligger helt rätt i tiden och både inspirerar och utbildar människor till att leva ett friskare liv. Jag hoppas att nomineringen får ännu fler människor att få upp ögonen för hur de kan höja sin livskvalitet". - Mia Ånemyr (Grundare Sileo).

"Jag valde att ingå ett samarbete med Mynewsdesk när mitt företag fick växtvärk och jag behövde professionell hjälp att förtydliga mitt företagande och den kompetens som företaget står för. Jag är lycklig över att det fokuserade arbete som jag lägger ner på att hålla nyhetsrummet intressant uppskattas av så många och ser fram emot att allt spännande som kommer att ske i nyhetsrummet under 2016." - Mia Ånemyr (Grundare Sileo).

För sjunde året i rad arrangerar Mynewsdesk tävlingen Årets Nyhetsrum. Övriga nominerade i kategorin Hälsa, sjukvård och forskning är Apoteksgruppen och Kaustik AB.

Prisutdelningen äger rum i Stockholm den 28:e januari i Stockholm.

Kontakta Mia Ånemyr för intervjuer och mer information.

Sileo är Mia Ånemyrs nya företag som består av plattformarna Kylskåpsroj.se och Levdittliv.se. Kylskåpsroj.se är ett koncept där man skapar hälsa genom att ta tillvara på all den mat som inhandlas. Se vinsten i ditt liv och vinn hälsa, god ekonomi och ett hållbart liv oavsett vem du är. Alla kan! Levdittliv.se handlar om överviktsoperationer och livsstilsplanering och tillhandahåller en databas med kunskap & information om hur alla överviktsopererade finner det bästa i livet.