Opening Act AB

Sjung med Swingfly på NRJ in the Park

Pressmeddelande   •   Jul 23, 2009 12:34 CEST

Nu har alla tjejer som drömmer om att sjunga inför tusentals fans sin chans. Swingfly bjuder nämligen in sångerskor till att tävla om att följa med honom på hans sommarturné med ’NRJ in the Park 09’.

Många känner Swingfly som stockholmskillen från Brooklyn som bland annat levererat hits med Kleerup, Teddybears Sthlm, Blacknuss och Dr Alban. Fast kanske ännu fler har rockat till hans senaste hits ’Singing that melody’ och ’Touch & Go’ och nu ger han er chansen att välja vilken tjej han och ni ska rocka med under hans sommarshow.

Det är Swingfly, EMI, NRJ och Openingact.se som ger svenska sångerskor chansen att uppträda på scen under Malmöfestivalen (19/8) och på Lisebergs stora scen (21/8).

De tjejer som känner sig redo för den stora scenen kan anmäla sig via http://swingfly.openingact.se fram till den 4 augusti. Därefter kommer en jury att välja ut de som får tävla. Juryn lanserar vilka som tävlar den 5 augusti.
Om den vinnande sångerskan presterar väl under ’NRJ in the Park 09’ finns alla möjligheter för en utlandsturné och inspelning av video och singel.

Miad Ballai, grundare Opening Act
miad@openingact.se