AB Skånefabriken

Skånefabriken lanserar ny hemsida

Pressmeddelande   •   Jul 07, 2015 09:55 CEST

AB Skånefabriken lanserar ny hemsida. Med fokus på användarvänlighet erbjuder nu Skånefabriken sina besökare bättre möjligheter att tillgodose sig information och nyheter om företaget och deras produkter och tjänster.

Den 7 juli gick Skånefabrikens nya hemsida online på www.skanefabriken.se.

Det Skånefabriken har gjort är att utvecklat användarvänligheten, strukturerat om produktsortimentet och kompletterat med mer bilder, dokument och information för att underlätta och göra det så tydligt som möjligt för besökare. Sidan är byggd med responsiv design och fungerar därför lika bra på en mobil och surfplatta som på en dator.

”Vi hoppas att vår nylanserade hemsida ska ge en känsla av framtidstänk och inspiration inom skalskydd, responsiv för att passa mobiler såväl som surfplattor och datorer - och lika lätt att använda för alla”, säger Camilla Arkenstedt, VD och marknadschef på Skånefabriken. ”För oss är det viktigt att du lätt hittar den information du önskar och snabbt kan komma i kontakt med oss kring ditt projekt. Vår styrka är just mångfalden av produkter, anpassningsbara lösningar och kunskapen att leverera det kunden vill ha. Med vår nya hemsida vill vi att just denna styrka ska lysa med en genomtänkt design.”

Den största förändringen på hemsidan är produktportföljen som utvecklats med produktspecifikationer, teknisk data, kundcase, montageritningar, bilder och guider gällande de skyddskrav och brandkrav finns på inbrottsskydd och brandskydd.

För ytterligare information kontakta;
Camilla Arkenstedt, VD/Marknadschef
Växel: 040-607 22 90 / Direkt: 0706- 45 12 66
Mail: camilla@skanefabriken.se

Webbansvarig: Camilla Arkenstedt
Projektledare: Marielle Johannesson

Skånefabriken rekommenderar och levererar produkter över hela Sverige inom Inbrottsskydd, Brandskydd och Säkerhet.