Spira arbetsliv

Skånes nya, ruskigt framgångsrika, kvinnliga företagare, nu händer det

Pressmeddelande   •   Sep 25, 2008 08:13 CEST

Vilja-våga-vara framgångsrik, vvvf.

Riktigt framgångsrika personer, som t.ex elit-idrottaren, har förstått att det är den mentala bilden av succé,framtidsminnet, som utgör den sista avgörande pusselbiten.

Främjar kvinnligt företagande.
Projekt finansierat av Nutek.

Det här programmet utvecklar din lust och förmåga att vara
ruskigt framgångsrik

För vem:

Vilja våga vara framgångsrik är ett program med fokus på dig som är ledare och entreprenör, eftersom du har en vilja att stärka ditt företag och se det blomstra. Om du vill förverkliga drömmar och nå uppsatta mål. Genom att delta i Vilja våga vara framgångsrik kommer du att få kunskap och metoder som lyfter och inspirerar dig. Du utvecklar din starka och positiva bild av dig själv, du undanröjer mentala blockeringar som kan hindra dig från att vara verkligt framgångsrik. Du får verktyg som gör att du med minsta möjliga ansträngning vågar göra de smartaste dragen för att komma dit du vill.

Programmet består sedan av 2 huvudspår:

1. Utvecklingsfokuserat 7-stegsprogram
2. Mental egenträning

Vi använder kunskap som lyfter och inspirerar och metoder som lockar dig att med minsta möjliga ansträngning göra de absolut smartaste dragen för att komma dit du vill.

1. Utvecklingsfokuserat programmet i 7-steg.

• Framgångsrika personers gemensamma nämnare förebilder.
  • Vad innebär "framgång" för mig, just nu? Att skapa en rik vision.
  • Målformulering, metoder för att sätta upp rätt mål.
  • Kalkylerade risker, misstag och möjligheter.
  • Att våga väcka avund JANTE, och komma tillrätta med sitt eget knapphetstänkande.
  • Bygga sitt team och utveckla sitt nätverk
  • Balans i livet

2. Mental egenträning

Djupavslappning med framtidsminnen vid varje grupptillfälle och ett enkelt möte med sig själv, en liten stund varje dag.

Konsekvent träning under professionell handledning på regelbunden basis gör framgångarna till en vana. Moderna neuropsykologiska metoder, bland annat djupavslappning med målbildsträning och mindfullnesstekniker undandröjer mentala hinder. Istället för exempelvis knapphetstänkande och kreativitetsblockeringar, skapas framgång genom att din tankekraft och samlade energi arbetar mot en välformulerad och realistiskt balanserad målbild.

Resultatet efter Vilja våga vara framgångsrik är att du har en välintegrerad och kraftfull identitet som framgångsrik ledare och entreprenör.